Rejsetidsgaranti: Passagerpulsen klager over jernbaneselskaberne

7. december 2015

Manglende information om rejsetidsgaranti får Passagerpulsen hos Forbrugerrådet Tænk til at klage til Jernbanenævnet over jernbaneselskaberne.

blogindlaeg_dame-i-tog830x400.jpg

Kvinder sidder og skriver på en computer i toget
Foto: Getty Images

Passagerer mangler information

Togpassagererne går glip af millioner af kroner i erstatning, fordi de danske jernbaneselskaber ikke er gode nok til at informere om rejsetidsgarantien. Det viste Passagerpulsens undersøgelse af togselskabernes rejsetidsgarantier, udgivet i december 2015.

Passagerpulsen hos Forbrugerrådet Tænkt sendte derfor d. 4. december 2015 en klage over de danske jernbaneselskaber til Jernbanenævnet.

Du kan downloade og læse hele Passagerpulsens klage over jernbaneselskaberne ved at klikke på knappen herunder.

PDF-ikon pdf (300.09 KB)