Undersøgelse: Passagerpulsens Kundeservicepris
8. oktober 2019
kundeservicepris2019_830x400.png

Foto: Anette Sønderby Madsen
Trafikselskaberne testet af mystery shoppere
Kundeservice har stor betydning for både passagerer og trafikvirksomheder.
Passagerpulsen har på den baggrund undersøgt trafikselskabernes telefoniske og online kundeservice ved hjælp af mystery shopping for at undersøge:
- Hvordan fungerer trafikselskabernes telefoniske og digitale kundeservice i praksis?
- Hvad fungerer godt, og hvor er der plads til forbedringer?
- Hvilke trafikselskaber er bedst til kundeservice?
Resultaterne ligger til grund for uddelingen af Kundeserviceprisen 2019.
Klik på Download PDF, og se, hvilke selskaber der har klaret det bedst.

Tidligere undersøgelser af Passagerpulsens Kundeservicepris
Passagerpulsens Kundeservicepris 2018
Passagerpulsens Kundeservicepris 2017
Passagerpulsens Kundeservicepris 2016
Passagerpulsens Kundeservicepris 2015