Undersøgelse: Passagerpulsens Kundeservicepris

8. oktober 2019

Kundeservicen hos 14 trafikselskaber er testet af en række mystery shoppere. De har testet servicen på selskabernes hjemmesider og over telefonen. De bedste selskaber vinder Passagerpulsens Kundeservicepris 2019.

kundeservicepris2019_830x400.png

kundeservicepris2019
Foto: Anette Sønderby Madsen

Trafikselskaberne testet af mystery shoppere

Kundeservice har stor betydning for både passagerer og trafikvirksomheder.

Passagerpulsen har på den baggrund undersøgt trafikselskabernes telefoniske og online kundeservice ved hjælp af mystery shopping for at undersøge:

  • Hvordan fungerer trafikselskabernes telefoniske og digitale kundeservice i praksis?
  • Hvad fungerer godt, og hvor er der plads til forbedringer?
  • Hvilke trafikselskaber er bedst til kundeservice?

Resultaterne ligger til grund for uddelingen af Kundeserviceprisen 2019.

Klik på Download PDF, og se, hvilket selskab der har klaret det bedst
PDF-ikon pdf (1.08 MB)

Tidligere undersøgelser af Passagerpulsens Kundeservicepris