Tidligere undersøgelser
Her kan du finde Passagerpulsens undersøgelser, notater og andre udgivelser fra før 2020.
Undersøgelser 2019
-
Passagernes bud på bedre kollektiv transport
Kundeservice på sociale medier
Passagernes 10 bud til bedre stationer
5 centrale udfordringer for bedre sammenhæng i kollektiv transport
Danskernes ønsker til klimavenlig transport
Hvor godt virker Movias og DSB's sms-tjenester?
Passagerernes oplevelse af tryghed på togstationer
Passagerernes oplevelser med digital selvbetjening
Passagerernes tilfredshed med Rejseplanen
Passagerernes tilfredshed med trygheden på stationerne
Passagerpulsens Kundeservicepris 2019
Bedre passagerforhold på europæiske togrejser
Passagerernes 6 bud til Rejseplanen
Brugerinddragelse inden for kollektiv transport
Mobilitet i tyndt befolkede områder
Passagerernes definition af kundeservice
Passagerernes oplevelse af information ved busforsinkelser
1200 passagerer: Derfor savner vi køreplanerne
Undersøgelser 2018
-
Ældre passagerers ønsker og behov for faciliteter ved stationer og i tog og metro
Af- og påstigning i bus, tog og metro
Ansvaret for og årsager til togforsinkelser
Passagerernes brug af og ønsker til rejsekortet
Passagerernes holdning til udbud og førerløs drift af S-tog
Passagerernes oplevelse af sammenhæng i køreplaner
Passagerernes tilfredshed med Pendlerkort og Pendler Kombi
Sporarbejder sommeren 2018 - passagerernes evaluering
Togpassagerers tilfredshed i Danmark og UK
Unges behov og ønsker til kollektiv transport
Passagerernes ønsker til kundeservice
Passagerpulsens Kundeservicepris 2018
Passagernes oplevelser med sporarbejder på rejsen påsken 2018
De Nationale passagertilfredshedsundersøgelser (tog) sommer 2018
De Nationale passagertilfredshedsundersøgelser (tog) vinter 2017/2018
Passagerernes brug af andre billettyper end rejsekortet
Undersøgelser 2017
-
S-togspassagerernes oplevelse med udskiftning af signalsystem
Passagerernes oplevelse af Takst Sjælland-reformen
Sådan oplever pendlerne forsinkelser
Så tilfredse er brugerne med rejsekortet
Passagerpulsens Kundeservicepris 2017
Samfundsøkonomiske omkostninger ved manglende rettidighed (Cowi for Forbrugerrådet Tænk)
De Nationale passagertilfredshedsundersøgelser (tog) sommer 2017
De Nationale passagertilfredshedsundersøgelser (tog) vinter 2016/2017
Hvad har betydning for passagerernes tilfredshed med togrejsen?
Sådan vil passagerer helst have information ved forsinkelser
Undersøgelser 2016
-
Danskernes holdning til kollektiv transport
Hvor tilfreds er passagererne med cykelparkering på togstationen
Hvordan kontakter passagererne togselskaber på stationen
Passagerernes ønsker til fremtidens tog
Kundernes tilfredshed med rejsekort 2012-2015
Passagerernes ønsker til kundeservice 2016
Passagerpulsens Kundeservicepris 2016
De Nationale passagertilfredshedsundersøgelser (tog) sommer 2016
De Nationale passagertilfredshedsundersøgelser (tog) vinter 2016
Passagerernes ønsker til fremtidens tog
Tilbringer-transportens indflydelse på togpassagerernes tilfredshed
Forsinkelsers indflydelse på togpassagerers tilfredshed
Undersøgelser 2014

Undersøgelse: Togselskabernes rejsetidsgarantier
Togselskaberne er blevet bedre til at informere passagerer om deres rettigheder, når toget er forsinket eller aflyst. Mange passagerer oplever dog, at det er besværligt at søge om kompensation. Det viser en ny undersøgelse fra Passagerpulsen. Siden er opdateret i juni med et notat.

Notat: Rejsekort Anonymt
Vi har undersøgt i hvilket omfang, der bliver udleveret en informationsfolder i forbindelse med køb af Rejsekort Anonymt. Overordnet viser resultaterne, at situationen er blevet bedre, siden vi undersøgte området sidst, men informationsfolderen udleveres kun i under halvdelen af købstilfældene.

Undersøgelse: Unge og kollektiv transport
Unge benytter kollektiv transport mere end den øvrige befolkning. De er dermed en vigtig kundegruppe, både nu og i fremtiden. Vi har undersøgt unge studerendes brug af samt holdninger og ønsker til kollektiv transport.