Undersøgelse: Hvordan kontakter passagererne togselskaber på stationen?
Passagerer og kontakt til togselskab

Togpassagerer vil have hjælp fra flere kanter
Unden halvdelen af passagererne er tilfredse med muligheden for at få hjælp og information fra togselskabet. Det viser tal fra Passagerpulsens Nationale Passagertilfredshedsundersøgelse.
Personale på stationen, telefonisk kundeservice og tydelig information er vigtigt, hvis passagererne skal føle, at de kan få svar på deres spørgsmål. Det viser en undersøgelse fra Passagerpulsen.
Passagererne peger på, at de vil bruge 2-3 forskellige muligheder for at komme i kontakt med trafikselskaberne. Der er nemlig ikke kun 1 sted, hvor passagererne helst vil henvende sig for at få hjælp.
Trafikselskaberne må derfor sørge for, at der er opdateret og synlig information flere forskellige steder på passagerernes vej til toget.
Download undersøgelsen og se alle Passagerpulsens anbefalinger til togselskaberne.
