Tidligere undersøgelser
Her kan du finde Passagerpulsens undersøgelser, notater og andre udgivelser fra før 2020.
Undersøgelser 2019
- 
  
  Passagernes bud på bedre kollektiv transport Kundeservice på sociale medier Passagernes 10 bud til bedre stationer 5 centrale udfordringer for bedre sammenhæng i kollektiv transport Danskernes ønsker til klimavenlig transport Hvor godt virker Movias og DSB's sms-tjenester? Passagerernes oplevelse af tryghed på togstationer Passagerernes oplevelser med digital selvbetjening Passagerernes tilfredshed med Rejseplanen Passagerernes tilfredshed med trygheden på stationerne Passagerpulsens Kundeservicepris 2019 Bedre passagerforhold på europæiske togrejser Passagerernes 6 bud til Rejseplanen Brugerinddragelse inden for kollektiv transport Mobilitet i tyndt befolkede områder Passagerernes definition af kundeservice Passagerernes oplevelse af information ved busforsinkelser 1200 passagerer: Derfor savner vi køreplanerne 
Undersøgelser 2018
- 
  
  Ældre passagerers ønsker og behov for faciliteter ved stationer og i tog og metro Ældre passagerers ønsker og behov for faciliteter ved busstoppesteder og i busser Af- og påstigning i bus, tog og metro Ansvaret for og årsager til togforsinkelser Passagerernes brug af og ønsker til rejsekortet Passagerernes holdning til udbud og førerløs drift af S-tog Passagerernes oplevelse af sammenhæng i køreplaner Passagerernes tilfredshed med Pendlerkort og Pendler Kombi Sporarbejder sommeren 2018 - passagerernes evaluering Togpassagerers tilfredshed i Danmark og UK Unges behov og ønsker til kollektiv transport Passagerernes ønsker til kundeservice Passagerpulsens Kundeservicepris 2018 Passagernes oplevelser med sporarbejder på rejsen påsken 2018 De Nationale passagertilfredshedsundersøgelser (tog) sommer 2018 De Nationale passagertilfredshedsundersøgelser (tog) vinter 2017/2018 Passagerernes brug af andre billettyper end rejsekortet 
Undersøgelser 2017
- 
  
  S-togspassagerernes oplevelse med udskiftning af signalsystem Passagerernes oplevelse af Takst Sjælland-reformen Sådan oplever pendlerne forsinkelser Så tilfredse er brugerne med rejsekortet Passagerpulsens Kundeservicepris 2017 Samfundsøkonomiske omkostninger ved manglende rettidighed (Cowi for Forbrugerrådet Tænk) De Nationale passagertilfredshedsundersøgelser (tog) sommer 2017 De Nationale passagertilfredshedsundersøgelser (tog) vinter 2016/2017 Hvad har betydning for passagerernes tilfredshed med togrejsen? Sådan vil passagerer helst have information ved forsinkelser 
Undersøgelser 2016
- 
  
  Danskernes holdning til kollektiv transport Hvor tilfreds er passagererne med cykelparkering på togstationen Hvordan kontakter passagererne togselskaber på stationen Passagerernes ønsker til fremtidens tog Kundernes tilfredshed med rejsekort 2012-2015 Passagerernes ønsker til kundeservice 2016 Passagerpulsens Kundeservicepris 2016 De Nationale passagertilfredshedsundersøgelser (tog) sommer 2016 De Nationale passagertilfredshedsundersøgelser (tog) vinter 2016 Passagerernes ønsker til fremtidens tog Tilbringer-transportens indflydelse på togpassagerernes tilfredshed Forsinkelsers indflydelse på togpassagerers tilfredshed 
Undersøgelser 2014
 
  Notat: Vejledning i forbindelse med køb af Rejsekort Anonymt
Rejsekort Anonymt har en række særlige regler. Vi har undersøgt, om passagererne får den nødvendige information, når de køber kortet.
 
  10 bud på bedre service: Sådan får vi flere passagerer i bus og tog
            Danskerne skal oftere vælge bus og tog, hvis vi skal nå klimamålene og mindske trængslen. Passagerpulsen har samlet 10 bud på, hvilke serviceforbedringer, der vil gøre den kollektive transport mere attraktiv.
      
 
  Notat: Tryghed på stationer
Sikkerhed og tryghed er et grundlæggende behov, som passagererne skal have dækket, hvis den kollektive transport skal være attraktiv for dem. Derfor har Passagerpulsen undersøgt danskernes oplevelse med tryghed på stationer.