Undersøgelse: Så tilfredse er brugerne med rejsekortet
rejsekort undersøgelse

Rejsekortbrugerne er mere tilfredse med rejsekortet
Passagerpulsen har sammenlignet Rejsekortets egne kundetilfredshedsundersøgelser fra 2013 til 2016. Undersøgelsen er lavet af Epinion på vegne af Rejsekortet, og de har spurgt passagererne, der bruger rejsekortet, hvad de synes.
Tilfredsheden med rejsekortet er blevet større alt i alt:
- 60 % af dem, der bruger rejsekort, er tilfredse med rejsekortet alt i alt. Det er 5 % flere end i 2015.
- Knap 3 ud af 4 synes, at rejsekortet gør det lettere at rejse med kollektiv transport.
- 2 ud af 3 er tilfredse med muligheden for at tanke sit rejsekort op.
Rejsekortet har plads til forbedringer
Passagerer, der rejser med rejsekort, er stadig ikke tilfredse med mulighederne for blandt andet at få overblik og information om rejsekortet.
Kun 18 % af rejsekortbrugerne er tilfredse med muligheden for at få overblik over priser på forskellige rejser med rejsekortet. Passagererne bør ellers altid kunne finde let tilgængelig information om rejsekortet.
Antallet af passagerer, der synes, det er nemt at finde information på rejsekortets hjemmeside om, hvordan de bruger kortet, er også faldet. Kun 3 ud af 10 er tilfredse.
Download sammenligningen af Rejsekortets kundeundersøgelser og se, hvad Passagerpulsen anbefaler.

Tidligere sammenligninger af rejsekort kundeundersøgelse
Passagerpulsen sammenligner rejsekortets kundeundersøgelser og ser, hvordan udviklingen har været gennem årene.
2014 var første år, hvor Passagerpulsen sammenlignede rejsekortets kundeundersøgelser.